PROCES –VERBAL AL ADUNĂRII GENERALE EXTRAORDINARE A ASOCIAȚIEI DE PROPRIETARI BLOC 86E
Str. Olaru Zamfir nr.10, Bloc 86E, Sc.1, Sectorul 5, București.
27
septembrie 2017
Adunarea Generală Extraordinară a
fost convocată de catre dl. Vasile SFÂRLEA în conformitate cu prevederile din
Legea 230/2007 art.23 alin.(4) și alin. (5).
Având în vedere că la prima
convocare din data de 20.09.2017 nu a fost întrunit cvorumul necesar de
jumatate plus unu din numarul de proprietari, ca adunarea să fie statutară,
conform art. 24. alin. (2) și alin. (3) din legea 230/2007, privind
inființarea, organizarea și funcționarea asociațiilor de proprietari, actualizată
prin Legea 34/2015, Legea 277/2015 și Legea 17/2016 pentru modificarea și
completarea Legii nr. 230/2007 (publicată în M. Oficial nr. 174 din 08 martie
2016), Adunarea Generală Extraordinară
a Asociatiei de
Proprietari a fost
reconvocată pentru data de
27.09.2017 la ora 20:00 prin afișarea convocatorului la loc vizibil.
La lucrările Adunării Generale
Extraordinare au participat un număr de 22 proprietari din totatul de 52, adunarea
fiind legal constituită conform legii.
Ordinea de zi supusă dezbaterii:
1.
Alegerea președintelui asociație de proprietari;
2.
Alegerea vice-președintelui asociației de
proprietari;
3.
Alegerea Comitetului Executiv;
4.
Lucrări de reparaţii necesare în cadrul imobilului;
5.
Propuneri
6.
Discuții.
Supusă la vot, ordinea de zi a fost
aprobată în unanimitate.
În urma dezbaterilor purtate în timpul şedinţei între proprietarii
reprezentaţi personal sau prin împuternicit, s-au propus şi luat următoarele
hotărâri:
1)
Este ales Președintele ascociației domnul Nicolae NAGHI
(ap.41);
2)
Este ales Vice-președinte asociației domnul Florin
VOINA (ap.50);
3)
Este ales Comitetul Executiv format din 4 persoane:
- domnul Marin ION (ap.2);
- domnul Vasile SFARLEA (ap.4);
- doamna Simona ZARMA (ap.35);
- domnul Alexandru ANGHEL (ap.49)
- domnul Marin ION (ap.2);
- domnul Vasile SFARLEA (ap.4);
- doamna Simona ZARMA (ap.35);
- domnul Alexandru ANGHEL (ap.49)
4)
În următoarele luni sunt necesare a se efectua lucrări de reparaţii, întreținere sau
modernizare că:
a)
Înlocuire în regim de urgență a robinetelor
conductelor de apă de pe coloanele blocului;
b)
Curăţare şi igenizarea toboganului de gunoi, a
boxelor aferente și ghena principală;
c)
Înlocuire becuri incandescente de pe fiecare nivel
cu becuri economice în vederea reducerii consumului de energie electrică,
implicit a reducerii a costurilor din factura a energiei electrice;
d)
Igienizarea subsolului.
5)
Urmatoarele propuneri au fost discutate şi
aprobate:
a.
Constituirea unui fond de reparații conform art. 45. alin. (3) din Legea
230/2007. În vederea începerii lucrărilor de reparaţii menţionate la punctul 4,
s-a propus colectarea sumei de 20 lei/ lună per apartament în lunile decembrie,
ianuarie, februarie, martie, respectiv suma de 50 Lei / lună de apartament în restul
lunilor calendaristice.
b.
Deschiderea unui cont bancar în numele Asociației
de proprietari conform art. 45. alin. (4) din Legea 230/2007 – cont din care se
vor efectua plăți către furnizorii de servicii și în care se pot achita cotele
de întreținere datorate de proprietari.
c.
Actualizarea cărții de imobil – conform articolelor
din Legea locuinței nr. 114/1996, modificările și completările ulterioare, OUG
nr. 97/2005, republicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 719 din 12
octombrie 2011 privind evidența, domiciliul, reședința și actele de identitate
ale cetățenilor romani.
6)
Câţiva membri ai asociației au adus în discuție
lipsa unui aparat de sudură și a unei mașini de găurit, menționând obiectele ca
făcând parte din patrimoniul asociației.
Anexat prezentei tabelele nominale cu prezența la Adunarea Generală
Extraordinară.
Prezentul Proces Verbal a fost
încheiat într-un exemplar original pentru arhiva Asociaţiei de proprietari şi
va sta la baza redactării Deciziilor Comitetului Executiv, care se vor aduce la
cunoştinţa tuturor membrilor, precum şi administratorului asociaţiei de
proprietari.