P
R O C E S - V E R B A L N R. 2
D
I N D A T A D E 7 octombrie 2017
INVENTARIERE
BUNURI
Astăzi,
7 octombrie 2017, în urma deciziei nr.1 din 4 octombrie 2017 a
Comitetului Executiv, au fost inventariate bunurile găsite în
incinta de la parterul blocului, incintă destinată încasărilor și
păstrari bunurilor patrimoniale, denumită CAMERA
ADMINISTRATIVĂ.
-
2 (două) scări metalice cu înălțimi diferite;
-
1 (unu) târnacop;
-
2 (două) cazmale;
1 (unu) sistem iluminat format din fasung, bec, ștecăr și cablu cu o lungime aproximativă de 50m; -
1 (unu) dulap metalic (intrat în patrimoniu prin donație);
-
10 (zece) chei electronice acces în bloc;
-
3 (trei) manete vane subsol – diverse forme și dimensiuni;
-
22 (două zeci și două) becuri 40W;
-
2 (două) carți intervenții ascensoare: B13408 /1985 & B13409/1985;
-
1 (una) carte de imobil – veche;
-
1 (una) carte de imobil cu data primirii responsabilității 04.04.2011 către Ion RADU;
-
arhivă documente;
-
4 (patru) bidoane * 2l clor;
-
2 (două) pungi detergent;
Martori
Ion RADUFlorin VOINA
Comentarii
Trimiteți un comentariu